הגרי”מ לאו בעצרת תפילה המרכזית בתל אביב: “רוח החיזוק בעם תביא את נצחון המלחמה והשבת החטופים” • גלריית סרטונים ותמונות

מאות רבות של תושבים מכל שכונות העיר נענו לקריאת מרכז חב”ד והמועצה דתית, בראשות רב מרכז העיר ושליח הרבי הרב יוסף גערליצקי, והתאספו בבית הכנסת המרכזי “היכל דוד” בשכונת יד-אליהו, כאשר בראשם התייצבו רבני העיר מכל החוגים, רבני שכונות וקהילות, ליום תפילה וזעקה בעקבות המצב הקשה בארץ-הקודש, לניצחון מוחלט במלחמה מול האויב הערבי, והשבת כל החטופים בשלום לביתם.
האירוע נפתח באמירת פרקי תהילים בדמעות ובתחנונים, על-ידי הרב רחמים דרעי מגדולי רבני העיר, והרב יצחק חדד שליח הרבי לשכונת יד-אליהו. התפילה נמשכה בשירה מעומק הלב, יחד עם שלוחי הציבור, החזן ר’ צבי גרינהיים, והפייטן הידוע יונתן בוסקילה.
באירוע נשאו דברי התעוררות וקריאה לאחדות עם ישראל, הגאון הרב משה מאיה, נשיא מועצת חכמי התורה ורב בשכונת יד-אליהו, הרב הראשי הגאון הרב ישראל מאיר לאו, ורב שכונת יד-אליהו הגאון הרב משה בר. כמו-כן צפה הציבור בקטעי וידאו מרתקים של דבריו של הרבי מלפני כארבעים שנה, שחזה את המצב הנוכחי באופן מדויק.
נואם מיוחד באירוע היה ר’ אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית-ארבע ואביו של החטוף אליקים ליבמן, שהדהים את הקהל בדברי חיזוק באמונה מעומק הלב, בין השאר ביקש מכל הנוכחים לכוון בכל יום בברכות השחר, בברכת “מתיר אסורים” – בתפילה להשבת החטופים בשלום.
על האירוע כולו ניצח המנחה, שליח הרבי ורב שכונות הצפון החדש בת”א, הרב מנחם גרליצקי, שהשכיל לחבר ברגש ובתבונה את כל הציבור הגדול אל תחושת הכאב והזעקה הגדולה הבוקעת מן הלבבות, על אחינו ואחיותינו החטופים הנמצאים בשבי אכזרי, והחיילים המסכנים בכל רגע את שלומם וחייהם למעננו וגם אל האופטימיות והבטחון ש”הן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים” ובוודאי נתאסף כולנו שוב בקרוב לערב של הודיה ושבח לבורא עולם על הניסים והנפלאות בהשבת החטופים לביתם במהרה.
צילום: שניאור שיף

 

 

 

 

להדפסה