מתלבטים לאן לשלוח את הילד? זה המקום! • ילדי ‘תלמוד תורה’ חב”ד בתל אביב מטהרים את אויר ה’עיר ללא הפסקה’

זו כבר מסורת רבת שנים שתלמידי תלמוד תורה חב”ד “אהלי מנחם” בתל אביב עסוקים בדברים החשובים באמת, בכך שמשתתפים במבצע שינון בעל פה של המאמר ‘והדרת פני זקן’ שבליקוטי תורה, הידוע בסגולותיו.
מבצע השינון הינו ביוזמתו ובעידודו של מייסד התלמוד תורה הרב יוסף ש. גערליצקי, השליח ורב קהילת חב”ד בתל אביב-יפו, יחד עם המנהל איש החינוך המסור הרב שניאור אהרון.
על מנת שגם התלמידים הצעירים יוכלו ללמוד את המאמר בקלות, צוות הפקה מיוחד התאים את חלקי המאמר לניגוני חב”ד ידועים שהוקלטו באולפן של ר’ גיל עקביוב. ניתן היה לראות תלמידים במהלך ההפסקות כשהם משננים ו’מפזמים’ את המאמר בעל פה.
מעגל הנבחנים השנה הגיע ל- 192 תלמידים כ”י מכל הכיתות, שעמדו בכל הבחינות המקדימות וזכו להיכנס למבחן הגדול עם הרב גערליצקי. התלמידים הרשימו בבקיאותם ובדייקנותם בצורה מעוררת התפעלות.
על חשיבות לימוד מאמר זה בעל פה כתב הרבי “ומהנכון לדעת המאמר “והדרת פני זקן” בלקוטי תורה סוף פ’ קדושים גם כן בעל פה”. זאת, בנוסף למעלה הגדולה של טיהור אויר העולם שנפעלת ע”י חזרת דברי תורה בעל פה, כפי המובא ב’היום יום’.
שי מיוחד הוענק לכל התלמידים שהשתתפו במבחן, ובין המצטיינים נערכה הגרלה על דולר שניתן מידו הקדושה של הרבי, אותו העניק הרב גערליצקי לתלמיד יהונתן מאירי מכיתה ו’ שזכה בהגרלה.
בתמונות: הבחינות והזוכה בגורל.

להדפסה