בית ספר-בנים

מוסדות חינוך “אהלי מנחם” ע”י מרכז חב”ד ליובאוויטש ת”א

מוסדות החינוך כוללים: מעונות יום לפעוטות, גני ילדים לכל הגילאים, ובית ספר ותלמוד תורה לבנים.
במסגרת המוסדות מתחנכים כ 500 תלמידים כן ירבו, הן מתל אביב והן מהערים הסמוכות.
 
המוטו העיקרי המלווה את החינוך החבד”י בתל אביב הוא הענקת חינוך איכותי לכל ילד יהודי, חינוך לערכים של מסורת ומורשת ישראל מתוך אהבת ה’, אהבת ישראל ואהבת התורה.
 

המסגרת של מוסדות חינוך “אהלי מנחם” מתאימה לכל ילד או ילדה בכל הגילאים וכוללת חינוך איכותי ומצויין הן במקצועות הקודש היהודים והן במקצועות החול, יום לימודים ארוך (עד השעה 4 אחה”צ) לכל הגילאים, ארוחת צהריים חמה ומזינה.

גני הילדים ומעונות היום של “אהלי מנחם” ידועים ומצטיינים באווירה החמה והמשפחתית השוררת בהם, וברמת החינוך הגבוהה במיוחד המוענקת על ידי גננות מוסמכות ומקצועיות בעלות נסיון של שנים רבות בתחום החינוך לגיל הרך.

ספינת הדגל של “אהלי מנחם” הוא “קמפוס בוכמן” – הקמפוס החינוכי ברחוב המערכה 3 בשכונת יד אליהו בתל אביב, הנקרא על שמו של פטרון המוסדות הנדיב מר יוסף שי’ בוכמן, שפעל רבות להקמת מוסדות החינוך ובנדיבות ליבו ממשיך לתרום מידי חודש בחודשו לפיתוח וקידום מוסדות החינוך.
ב”קמפוס בוכמן” שוכן בית הספר היסודי – “תלמוד תורה” חב”ד, ה”תלמוד תורה” בו מתחנכים למעלה מ 200 תלמידים כן ירבו, הנוהרים אליו לא רק מתל אביב אלא גם מהערים הסמוכות. אנשי הצוות החינוכי המשרתים בבית הספר חדורים בתחושת שליחות עמוקה ורואים בחינוך לא רק מקצוע. דבר הבא לידי ביטוי במספר התלמידים שבכל כיתה (לא מעל ל-‏25 ילדים), וכן ברמת היחס האישי לה זוכה כל תלמיד.

תוכנית הלימודים בבית הספר משלבת הן את לימודי מקצועות הקודש ברמה גבוהה במיוחד והן לימודי כל מקצועות החול הכוללים גם מקצועות מתחדשים כמוזיקה מחשבים ועוד. בית הספר נמצא תחת פיקוח משרד החינוך והגופים המוסמכים וזוכה להערכה רבה אודות להישגיו החינוכיים והעמידה ביעדים.

מוסדות חינוך חב”ד תל אביב
הקמפוס החינוכי ע”ש יוסף בוכמן
רחוב המערכה 3 תל אביב

יו”ר – הרב מנחם גערליצקי
מנהל – הרב שניאור אהרון

ליצירת קשר ורישום:
טל: 03-6906210 

פקס:  ‎03-730-5721‏

 

להדפסה