“ומשלוח מנות – מאה אלף איש לרעהו – בתל אביב”… • גלריה נרחבת

למעלה ממאה-אלף איש קיימו את מצות משלוח מנות בעיר תל אביב–יפו, בזכות פעילותם הנמרצת של שלוחי הרבי בעיר, בתגבור תלמידי ואברכי ישיבת חב”ד חזון-אליהו, אנ”ש תל-אביב, ועוד רבים מה’תמימים’ מכפר חב”ד ואנ”ש מרחבי הארץ שהגיעו לחזק את הפעילות העניפה בכל שכונות העיר.
ב-115 מוקדי המגילה ללא הפסקה הפזורים בעיר, שאף פורסמו לקהל הרחב באתר הדיגיטל של עיריית תל-אביב-יפו, הגיעו אלפים במהלך כל שעות החג, לשמוע את קריאת המגילה כהלכה, ולקיים בשמחה את מצוות החג. מחזה מרנין היה לראות עשרות עומדים סמוך ל”אוהלי המגילה” בתור ארוך להניח תפילין, ולקיים “ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר – אלו תפילין”.
השלוחים בכל שכונות העיר מדווחים על התעוררות עצומה והיענות חסרת תקדים של תושבי העיר להשתתף בשמחת החג, לשמוע מגילה ולקחת חלק בהתוועדויות הפורים. “מאז תחילת המלחמה רואים בצורה מוחשית ש’לב ישראל ער'”, אומר השליח הראשי ורב קהילת חב”ד בעיר, הרב יוסף גרליצקי, “אנשים ונשים, מבוגרים וצעירים, באו אל מוקדי חב”ד כדי לומר – אף אחד לא יוכל לפלג את עם ישראל! אנחנו עם אחד, המאוחד סביב המסורת היהודית, סביב מרדכי היהודי ש’לא יכרע ולא ישתחווה’!”
על-פי הערכות מרכז חב”ד בת”א, השתתפו כ-14,000 איש בקריאת מגילה במוקדי חב”ד, זאת בנוסף לאלפי המשתתפים שהגיעו לקריאת מגילה בבתי הכנסת. כ-8,000 איש השתתפו בסעודות הפורים של שלוחי חב”ד כ-6,000 ילדים וילדות השתתפו במסיבות ופעילויות הילדים בחג הפורים, ולמעלה ממאה-אלף משלוחי-מנות חולקו לתושבי העיר וכוחות הביטחון.

להדפסה