מה יש בעלון שמביא להתרגשות ודמעות?

יוזמת ענק של מרכז חב”ד בת”א למען החטופים

מרכז חב”ד בת”א, בראשות שליח הרבי הרב יוסף גערליצקי, הדפיס עשרות-אלפי עלוני-כיס מהודרים, שעל כל אחד מהם תמונת אחד מהחטופים והחטופות, ובתוכו פרק כ’ בתהילים והפרק האישי לפי גילו של אותו חטוף. זאת על-פי המנהג שייסד הבעל-שם-טוב הקדוש, לומר להצלחת אדם את פרק התהילים לפי מספר שנותיו.

מרכז חב”ד בת”א הדפיס את העלונים לפי גילם המדויק של כל אחד ואחת מהחטופים, והדפיס עבור כל אחד ואחת מהם מאות עותקים, כדי שאלפי אנשים יאמרו בכל יום ובכל עת-מצוא תהילים עבור כל חטוף באופן אישי.

אלפי העלונים חולקו ב’כיכר החטופים’ בת”א, בין משפחות החטופים, קהילות בתי הכנסת, בתי-ספר ו’תיכונים’ בתל-אביב ועוד, העלונים התקבלו בהתלהבות רבה, ונערים ונערות רבים מספרים שהעלון נמצא בכיסם והם אומרים את פרק התהילים כמה פעמים בכל יום.

“סיפרה לנו מורה בבית-ספר בת”א, שכבר כמה ימים שבכיתה שלה אומרים כל הילדים את פרק התהילים של אחת הנערות החטופות ששוחררה אמש”, מספרת אחת משלוחות חב”ד בת”א, “ואמש, כאשר נודע שהנערה שוחררה, לא היה גבול לאושרם של הילדים. הם הרגישו ממש כיצד אמירת התהילים שלהם פועלת ניסים בעולם. מעבר לחשיבותו העצומה של המבצע המיוחד הזה, הוא גם חיזק מאד את המודעות לאמירת תהילים, ואת האהבת ישראל והערבות ההדדית של עם ישראל”.

 

להדפסה